Google

onsdag 23 januari 2013

Kyla + dusch

Det är sjukt vad kallt det är ute alltså? Det är -17 här nu tror jag, kollade för en stund sedan. Alldeles för kallt för att det ska vara okej, man fryser ju nästan ihjäl bara man sticker näsan utanför dörren ju? Och det är förresten speciellt om näsan man fryser. Dessutom blir jag alltid så himla torr om händerna när det är så här kallt, hur mycket jag än smörjer in mig så är det samma efter en stund. Jag vill ju ha vår och sommar nu! Orkar inte med mera vinterjackor, vantor, snö och is! Vill kunna gå i tunna kläder och vårjacka.
Men det kommer väl när det är redo antar jag !

Nu ska jag slänga mig i duschen och försöka mig på att forma lite lockar sen. Håret blir också helt stört när det är så här kallt. Så jag får försöka göra någon räddning så det blir lite bättre. Imorgon är ju sista dagen i skolan på denna veckan så får väl passa på att göra mig iordning idag. För då gör det inget om man är död i skolan dagen efter.

Dock så är jag sjukt trött... Och huvudvärk... Så det blir nog tidigt iallafall!
Men nu ska jag hoppa in i värmen, fryser ihjäl?

Hoppas ni har en varm lägenhet i dessa kalla tider! Våran lägenhet är mycket varmare än den vi bodde i Göteborg, den var förjävlig. Så det är skönt iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar