Google

fredag 11 januari 2013

Kvällsbajspratande

Nu får det vara nog med pluggande för idag. Känner mig seg i ögonen och trött i huvudet. Så jag får ta paus för idag och fortsätta med det kreativa imorgon. Ska låta tankarna glida iväg på annat och slappna av lite så att jag kan somna om en stund. Annars kommer jag drömma om betyg och läroböcker...

Nu snackar jag lite med mamma på fejjan och bara slappar. Ska snart sätta mig i soffan och mysa ihop det med Marcus. Så skönt att mysa lite innan vi ska gå och sova. Imorgon blir det plugg, frukost, plugg, lunch, plugg, promenad, plugg, middag, plugg, kvällsmat, kanske promenad igen, plugg och sen sova. Haha jag ser verkligen fram emot min närmaste vecka alltså!

Nej nu ska vi inte vara så negativa här! Ska förmodligen möblera om här imorgon också. Vi tänkte att vi ska flytta in köksbordet (eftersom vi oftast äter vid matsalsbordet) in i sovrummet som mitt provisoriska skrivbord. Det är ett rum som jag kan stänga in mig i och dessutom bättre ljus. Skönt att få ett eget litet spejs som inte gör något om det ligger saker på. Hur vi ska göra köket mysigt till vi har ett skrivbord är nästa fråga men det löser sig alltid!

Nej nu ska jag gå och mysa med Marcus och försöka dämpa min hemlängtan. Usch vad det är svårt vissa dagar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar