Google

torsdag 17 januari 2013

Våran Apa

påklädd!


Våran bil
Idag ska jag passande nog skriva om våran bil! Apan, som han också kallas är våran bil. Vi köpte honom i somras för en billig peng och det är otroligt lyxigt att ha honom kan jag säga!

Det är en volvo 850 som är röd, love it. Han har fungerat super bra ändå sedan i somras men han krånglar lite med växlarna nu så det är väldigt tröttsamt. Marcus kallar honom oftast för skrotbilen från och med nu. Men jag älskar honom! Vi har en fin kontakt. Han värmer mig när vi åker och blinkar åt mig när vi går haha. Jag ångrar inte att vi köpte honom men han drar ganska mycket bensin och så det här med växlarna. Så det är lite tråkigt.

Men kort sagt, Apan heter han. Är våran (min mest) älskling, Marcus gillar honom inte just nu haha. Och ni får gärna hälsa på honom och provsitta honom nästa gång vi ses. Det gillar han mycket ;)



Matlagning nästa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar