Google

onsdag 2 januari 2013

Sko fetish?

Kom precis upp från tvättstugan för andra gången och skulle göra iordnig lite i hallen. Våra skor står alltid huller om buller omkullkastade på golvet precis innanför dörren. Så jag tänkte att jag skulle bringa lite ordning i kaoset! Ställer upp skopar efter skopar på hyllan och inser efter en stund att det är 8 par?!
Vi är seriöst två personer med åtta par skor ståendes framme?! Okej att ha många skor fast i garderoben liksom men det här är galet.

Ska ställa bort de skorna vi inte använder nu, det är ju så lätt att plocka fram från garderoben om man saknar några. Tofflorna använder vi faktiskt bara till tvättstugan t.ex? Marcus vårskor åker också in, och kanske mina svarta också. Har ju ändå två olika vinterskor framme ;)

Haha på riktigt, hade jag varit rik hade jag fyllt alla våra garderober med skor! Det är det roligaste jag vet att köpa. Man kan bli så himla fräsch bara man har ett par riktigt fräsiga dojjor på fötterna? Förr köpte jag skor lite oftare än vad jag gör nu och det var himla roligt alltså. Visserligen är jag urkass på att gå med klackar men någon gång måste man väl lära sig eller?!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar