Google

torsdag 17 januari 2013

Pluggbubblan- here I come!

Godmorgon alla glada.
Hoppas ni har sovit gott och haft en bra morgon och blablabla. Jag har iallafall sovit gott inatt och ganska länge också. Vaknade vid typ sju och hade svårt för att somna om. Satte på lite film och låg i sängen till jag somnade. Det värsta när man lägger sig så är ju att man fastnar i filmen, så nu har jag strax sett klart hela Kate och Leopold. Såg den en gång på ett flygplan för 100 år sedan men kommer så klart inte ihåg ett skit, men nu har jag sett den och den är faktiskt bra!

Nu ska jag bege mig in i pluggbubblan igen. Ska gömma undan mobilen, koppla ifrån internet och bara sitta här och skriva. Plugga in lite musik i öronen och få det här gjort! För snart är det helg och snart är det här klart.

Så nu ska jag lämna er för några timmar. Slänger kanske in ett inlägg om ett tag när jag tar paus!

Wish me good luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar