Google

tisdag 15 januari 2013

I min väska

I min handväska

Jag slänger in ett snabbt inlägg på listan också, så den tar slut någon gång. Nu blir det ingen bild på min handväska eftersom jag inte har någon på mobilen/datorn och jag orkar tyvärr inte gå upp och fixa det nu. 

Men i min handväska har jag iallafall;
* Plånbok
* Läppglans
* Penna...?
* Meningslösa kvitton
* Meningslösa papper (?)
* Alvedon
* Mer läppglans...

Ja det är nog vad som finns i min handväska just nu. Brukar inte ha så mycket mer saker faktiskt. Borste och hårprodukter går jag aldrig runt med som så många andra. Går dock aldrig, och då menar jag aldrig, hemifrån utan en tofs på handleden. Försöker ha håret utsläppt nu när det är så långt och då måste jag ha en tofs för typ nödsituationer... (= ful frisyr, blåser mycket, ska göra något jobbigt, om håret trillar för mycket i ögonen)

NU ska jag överge er för nu har något sexigt lagt sig i sängen. 
Hörs imorgon!

(btw när ni läser det här sover jag nog redan, för tidsinställer det så det inte kommer direkt efter mitt andra inlägg...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar