Google

onsdag 2 januari 2013

#19

Jaaaaa idag är det mitt turnummer, #19 på listan. Fast den är lite klurig idag. Ska skriva om en "första gång" och jag har svårt att komma på något som jag kan skriva om. Det dyker upp lite olika förslag i huvudet nu men vissa är för tråkiga att skriva, vissa för pinsamma och andra för privata ;)


En första gång

Hahah sitter och kollar igenom mina bilder och tänkte att jag kanske kan skriva om något jag ser på bilderna...? Så får jag syn på bilderna Marcus tog på mig för 2 år sedan på midsommarafton. 
Det blev fest hos en kompis kille i sista sekund och Marcus och jag hade ingen dricka hemma!? Kaos...
Så vi stack ner till den enda "krogen" som var öppen. Satte oss där och beställde in varsin öl/cider. Drack typ 2 var och jag:
"men vafan vi har inte tid att sitta så här...?"
Beställer in lakritsshot's. 
Så det här är bilder på mig när jag tar mina första shots EVER. 
Historiskt!




inte såå gott ;)

nååågra timmar senare ;) hahah


Ska också tillägga att det här var kvällen jag drack så mycket att jag spydde för första gången! Så nu fick ni två stycken första gångar på en gång!

/trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar