Google

måndag 14 januari 2013

Min belöning

Tjosan i trosan.
Marcus gav mig min belöning efter att vi gått hela veckan. Det blev Ikea och jag fick köpa nya blommor, yaay! Bästa belöningen jag kunde ha fått tror jag! Så nu är ordningen i hallen återställd, så himla fint med den blomman där. Gör super mycket tycker jag! Så fick jag köpa en blomma till sovrummet också, och en ny vas. Det blev gör fint så nu är jag nöjd med hur sovrummet ser ut, bara lite nya gardiner och möbler så är det kanon sen!

Nu står våran pastagratäng i ugnen och det börjar knorra i magen. Har inte käkat sedan frukosten så nu känner jag av att jag borde äta. Efter maten ska vi ut och gå. Det är sviiiinkallt ute därför har vi försökt skjuta på det. Men vi SKA ut så det är bara att klä på sig och bege sig utåt. Så otroligt skönt med luften när man är ute. Det enda som är jobbigt när det är så här kallt är att mina glasögon immar igen när jag andas...

Nej nu ska jag ta ut maten och sen ääätaaaa. Hörs senare!


fasen vilken dålig bild?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar