Google

lördag 5 januari 2013

Dissat bloggen idag

Ojoj idag har jag helt glömt bort att blogga...? Inte för att vi har gjort något speciellt som fått mig att glömma men har bara inte haft en tanke på det. Vi har bara myst Marcus och jag idag. Det var typ mer än 2 veckor sedan vi var helt själva så det har vi njutit av faktiskt haha. Man saknar det verkligen när man inte har chans att vara själva!

Marcus har lagat god mat till oss medan jag städade lite. Bra deal eller hur? Så nu är ordningen i hallen återställd och köket är på god väg att se ut som vanligt också. Skönt verkligen för jag hatar att vakna upp och gå runt i ett kaos som lägenheten har varit ett tag nu.

Eftersom att det är lördag passade jag på att dricka några cider så här på kvällen. Det gör jag aldrig annars men det var rätt gött idag faktiskt. Smakade gott tilllsammans med maten och man blir lite så där rosig och glad! Är extra kär i Marcus idag faktiskt haha.

Nu ska vi se på film och bara mysa resten av kvällen! Kanske poppar det upp ett inlägg med listan sen men senare isåfall!

mys middag med <3-at!

lördagsgodis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar