Google

tisdag 1 januari 2013

Jisses amalia...

Jaha nu var man gräs änka igen då! Grabbarna är ute på gallej och busar och har sig. Jag gjorde det smarta valet att sitta kvar här hemma framför datorn. De skulle ta med sig lite bortglömda raketer ifrån igår och lite andra saker så jag kände på mig att det var smartast att stanna inne. De kom en in för en stund sedan och var helt lyriska, de tog en kissepaus och försökte övertala mig att följa med, men nu är de ute igen.

Gissar på att halva Skoghall kommer stå i brand när de är klara! Nej så kul tror jag inte att de har det men det känns tryggt att sitta inomhus och bara kolla på de videos de har spelat in. Det är iallafall tur att Marcus har någon att leva ut sina sjuka fantasier ihop med! Så jag slipper vara "the partner in crime"  hahah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar