Google

tisdag 15 januari 2013

Negativ, positiv?

Ojoj sitter i sängen nu och ska mysa lite med Marcus. Jag är svin trött så ska faktiskt försöka sova efter det. Kunde inte sova inatt så var uppe till typ 3 och sen vaknade jag 8. Så jag har rätt att vara trött idag! Sen tror jag att jag håller på att bli sjuk igen också, typ ont i magen och mår illa. Kanske kan vara stress också, hoppas på det.

Imorgon blir det återigen plugga hela dagen eftersom uppgiften snart ska vara inne. Förjävligt. Säger jag bara, men så fort den är inlämnad hoppas jag att det känns bra. Om inte nästa kurs är ännu värre... Vilket jag tror...

Nej vilket negativt inlägg det här blev! Tänkte skriva om vilken underbar dag Marcus och jag har haft idag. Känner mig faktiskt lite nykär igen. Underbar promenad förut i vårt ISKALLA land, gick och pratade och höll i handen. Älskar våra promenader, känns som dem gör mycket i vårt förhållande just nu!

Nu kommer min man så ska njuta lite av att ligga här bredvid honom innan jag kommer somna haha. Blir förmodligen jag som somnar ifrån honom idag... Men vi hörs imorgon och då hoppas vi på en bra dag! ;)

Sov gott,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar