Google

tisdag 15 januari 2013

Promenad och en låt

Marcus tjatar om att vi ska passa på att gå ut och gå nu medan det är ljust, men jag vill verkligen iiinte. Det är så mycket snö ute, det snöar som tusan och det blåser dessutom. Vet att det är bättre att passa på nu eftersom man kan se isfläckar och sånt där nu, men det lockar verkligen inte. Men eftersom jag måste så får jag väl lyssna på Marcus! Det är så himla skönt när man väl kommer hem igen tycker jag.

Jag ska försöka hinna med att skriva min lista sen också. Är ju på dem verkligen sista punkterna så nu kan jag inte misslyckas. Idag ska jag skriva om vad jag har i handväskan så det borde inte bli så svårt eller hur? Men det ska jag inte göra nu fastän det kliar i fingrarna, ska gå och klä på mig varmare och sen dra mig ut.

Buuhuuu vad jag hatar Sveriges väder när det är sån skit ute. Ikväll blir det nog bara mys framför tvn och kanske lite bakning. Är lite sugen på att prova att baka frallor...? Har hört att det inte är så svårt så tillochmed jag borde ju klara det ;)


En låt som jag lyssnar ihjäl på mig nu är en som är med i filmen Letters to God. Jag såg den typ för två år sedan när den kom ut och den är sjukt bra. Dock väldigt sorglig. Men här är låten iallafall;
http://www.youtube.com/watch?v=PqHRRmAUGlw&NR=1
Tycker att ni som inte sett den här filmen ska den. Har precis laddat ner den så ska försöka få Marcus att se den ikväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar