Google

lördag 12 januari 2013

Hej rop från Skoghall

Hej allihopa!
Varit super dålig på att blogga idag med jag veet. Men det blir bättre snart igen jag lovar.
Idag har Marcus och jag softat hemma mest. Vi tog en riktig långpromenad innan frukost idag vilket var riktigt skönt. Kom hem helt vrålhungrig och pigg i kroppen så det var skönt. Efter det blev det lite frukost, sedan duschen. Har faktiskt inte hunnit plugga något ännu idag men ska göra det ikväll tänkte jag. Jag pluggar alltid bäst på kvällen har jag kommit fram till.



Nu står Marcus med maten, min fina kille <3, och jag bloggar lite. Vi har ju skött våra promenader hela veckan så idag är det belöningsdag! Därför ska vi äta lite extra god mat och fira att det är lördag haha. Passande att belöningen kom på en lördag eller hur...?

Nej nu ska jag se till att vi har film och sedan ska jag gå och hjälpa till i köket. Kikar säkert in här lite senare också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar