Google

måndag 7 januari 2013

Håll igång

Tjosan i trosan.
Idag är vi uppe och hoppar tidigt minsann. Marcus är på möte på arbetsförmedlingen och jag håller på att städa ut julen- ÄNTLIGEN. Är så trött på alla ljusstakar nu så jag spyr nästan. Konstigt att man längtar så himla mycket till julen och sen bara några veckor efteråt så är man super irriterad på alla tomtar och grejor?

Har iallafall bytt gardiner och tagit bort alla ljusstakar och liknande i alla rummen nu. Känns skönt och det blir mer hoppfullt mot våren nu känner jag, tog en lite väl vårig duk på köksbordet som verkligen lyste upp hela köket. Bajs på våra äckliga fula GULA väggar som förstör hela vårt fina kök.

Nu är Marcus iallafall på väg hem så vi ska käka lite frukost/lunch och sedan ska iallafall JAG ut och gå. Har sån energi i kroppen och jag måste göra av den någonstans! Måste dessutom plugga idag, bara undviker och undviker hela tiden. Men idag MÅSTE jag som sagt bara göra det.

UUUUT med alla julprylar ! 

In action med strykning. Förjävla tråkigt btw? Stått och strukit i
typ 1½ timme nu!?

gav upp med strykningen av dessa kossor.
Funderar på om bollen är för julig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar