Google

tisdag 15 januari 2013

Tidig morgon

Gäääsp. Det var länge sedan jag var uppe så här tidigt, fastän det egentligen inte är tidigt. Har dessutom varit uppe sen typ 8 och jag är fortfarande lika trött. Tanken var att jag skulle plugga och försöka få klart min uppgift. Men mitt huvud är helt dösegt och bara tanken på att plugga får mig att gäspa. Jag ser till att vakna till en gammal favoritfilm och tröstar mig själv med att det är flera dagar kvar till på fredag.

Det positiva med att gå upp tidigt är att man hinner få saker gjorda. Har redan kört en diskmaskin och ska strax gå och fixa en till. Gött att få det gjort så jag slipper tänka på det resten av dagen. Idag blir det mest plugg och lite trixande här hemma som blir gjort. Sådana dagar är trista som fan men också välbehövliga ibland!

Nu ska jag försöka vakna till lite. Kanske får göra en kopp te eller så...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar