Google

torsdag 24 januari 2013

Torsdag

Godmorgon!
Är ni vakna Sverige...?
Sitter och äter frukost nu och njuter av solen som skiner utanför. Så skönt att det är fint väder, då hoppas jag att det blir lite varmare ute iallafall. Jag ska dessutom inte åka förrän typ 12 så då hinner det kanske bli lite varmare till. Just nu har vi "bara" -16 grader så jag håller tummarna att det fortsätter åt det hållet.  

Ska kika lite på det med skolan nu innan jag ska åka. Sen ska jag fixa håret och sminka mig.Får hoppas på att det blir en bra dag idag iallafall, så det inte blir en segis. Har pyttelite huvudvärk idag med så funderar på att öppna balkongdörren så jag får lite frisk luft. Problemet är bara att det blir så JÄVLA KALLT. 

Nu ska jag forsätta äta! Skriver nog senare, 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar