Google

tisdag 7 augusti 2012

Hej igen!

Nu skriver jag här igen. Känns som det var flera månder sedan mitt sista inlägg men det var kanske för att de sista få skrev jag från mobilen. Jag har haft fullt upp sedan dess kan jag be att få tala om! Visserligen spenderade vi tre väldigt sköna veckor i Trädet, Ulricehamn. Men nu har vi flyttat, allt det jobbiga är genomfört och gjort och nu håller vi på att landa. Det känns sjukt overkligt och ovant att vara så långt "hemifrån" men jag hoppas att hemlängtan försvinner med tiden. Såklart kommer jag sakna familjen hemma men som tur är det inte på andra sidan jorden.

I torsdags förra veckan gick flyttlasset ifrån både Trädet, Göteborg och Stora Höga. Vi hade förberett innan men det var ändå bra gjort tycker jag att få med alltihopa! Det enda vi glömde var dammsugaren och lite gardiner och sånt. Ändå rätt bra gjort tycker jag allt! Dagen efter, alltså i fredags, kom Mia och Johannes upp och hälsade på oss. De bodde mitt i kaoset bland lådor och säckar men var nog ganska glada ändå tror jag? Det var en sjukt mysig och rolig helg och jag hoppas att de snart kommer tillbaka! Bilderna jag har förevigat helgen med är såklart på kameran som jag inte vet vart den är just nu. Men lovar att ni ska få se de när jag hittat den bland alla saker.

Nu ska jag återgå till lite musik och annat. Ska försöka skriva snart igen!
/  Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar