Google

fredag 10 augusti 2012

Iphone och Galaxy s3

Tjenis allihopa !
Sitter nere i källaren med lillebrorsan nu, vi diggar lite musik och har det allmänt gott. Övriga familjen åkte och handlade så vi är helt själva just nu. Har precis suttit ute på altanen och rakat benen, det var riktigt skönt att få det gjort. Och dessutom att kunna göra det ute är underbart. När de andra kommer tillbaka ska vi laga lite mat och käka tillsammans, idag blir det flygande Jakob som jag inte har ätit på gör länge? Sjukt gott är det iallafall.

Idag har vi förövrigt varit i stan, mamma, Jakob, Adam och jag. Mamma ville ha en iphone och dessutom ha lite hjälp att skaffa den så vi åkte allihopa nästan. Bara Peter som var kvar hemma och grejade. Vi svängde in på Bäckebol och gick in på Telenor. Super gullig tjej som hjälpte oss och det slutade med att både mamma och Jakob gick ut från affären med varsin telefon. Mamma med en iPhone 4s och Jakob är nu en stolt ägare till en Samsung Galaxy S3. Så nu sitter båda med varsin ny telefon och lilla jag har ingen ny alls. Haha det är nu det kliar i fingrarna att lämna in min telefon så jag får en ny eller faktiskt byta upp mig mot en bättre. Fast jag får väl leka med mammas sen, ska lära henne lite saker och så.
Det som känns värst är nog att nu har båda bättre telefoner än jag? Jag som alltid varit värst med teknikprylar, nya mobiler och grejer hela tiden.
Men det är super roligt att de är glada! Hoppas nu bara att de blir nöjda med sina mobiler, annars har de någon som gärna tar över någon av de...eller båda! Hihi

/ Emmiis

(inte deras)
mamma har en vit men Brallis har en blåå 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar