Google

torsdag 9 augusti 2012

Är i Stora Höga och myser

Tjolahopp bloggisar! Nu skriver jag åtminstone lite regelbundet? Sist jag skrev var typ två dagar sedan så det är inte så farligt. Jag har faktiskt också sommarlov och lite andra saker för mig än att sitta framför en dator *host*.

Idag har jag varit med mamma och co. och badat i Ingetorpssjön. Det var lite kallt innan jag fick slängt mig i men sedan var det super skönt. Jakob tyckte dessutom att jag var för långsam med att doppa mig så han skvätte ner mig helt och hållet innan jag ens kommit under vattnet. Sedan när han tjatat på mig i cirkus 2 timmar så hoppade jag ifrån bryggan. Yay me! Hatar att bada i sjöar eftersom jag vill kunna se botten, när det är kolsvart så ser man inte vad det gömmer sig under... Men mot alla odds överlevde jag även detta dopp!

Innan badet var vi och shoppade lite i Kungälv. Mamma köpte någon tröja och sedan köpte hon ett par superfinabilligabyxor som vi inte vet vem som ska ha ännu. De satt bra på oss båda! Jag fick dessutom ett par leggings- tack mammaaa! Vi har även hunnit med en shoppingtur i Stenungsund där jag (mamma egentligen) hittade skit billiga pryttlar som passade mig perfekt.

Så nu är jag helt slut och ska faktiskt snart gå och lägga mig. Jag lovade Adam att få spela på min mobil när han vaknar imorgon så jag lär väl bli väckt cirkus 8 av en super pigg lillebror som är spelsugen. Därför behöver jag min skönhetssömn!

Ska försöka skriva imorgon också haha. Om jag har tid? Har tagit på mig uppdraget att skaffa mamma en iPhone imorgon, wish me luck!

/ Emmiis

Ny inköpt nagellack, svart !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar