Google

fredag 18 januari 2013

Mysmorgon med mig själv

Ja hej på er! Marcus är iväg idag så jag njuter av lite ensamtid. Gick upp tidigt, njutit av bara massa romantiska skitfilmer och frukost i sängen. Kan det bli bättre? Ska snart kika igenom min uppgift som jag skickade in igår. Bara dubbelkolla att den har kommit in och så! Skööönt.
Sen ska jag på möte i skolan, förhoppningsvis kunna bli godkänd på den förra uppgiften vi gjorde.

Så en awesome fredag med andra ord! Hoppas att ni har en lika bra dag som jag kommer att ha, förutom att jag är trött såklart. Men får väl skylla mig själv när jag väljer att vara vaken sen kl 7 och kika på film haha.

Nu ska jag kolla på min favoritfilmer genom tiderna ; Sweet Home Alabama <3 Tror tyvärr att jag har en liten fling för Jake i den filmen. Tyvärr Marcus, men oroa dig inte jag kommer alltid älska dig mer ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar