Google

torsdag 10 januari 2013

Pluggtime

Sitter med alla böcker och blogg som belamrat köksbordet ett tag. Har haft ångest av att bara gå in i köket för att de ligger där och stirrar på mig. Men nu har jag tagit tjuren vid hornen och satt mig här. Det går över förväntan (än så länge!) och jag ligger redan före min planering. Marcus lovade mig en belöning om jag gjorde en planering så nu har jag gjort min livs första riktiga planering. Känns skönt för lite av pressen släppte när jag gjort den. Göttmos!
Marcus var dessutom här i köket nyss och peppade mig lite. Gav mig lite dricka och pussar och lyssnade på det jag åstadkommit hittills. Finare kille finns nog inte va? Tur jag har dig babe!

Är lite sugen på att gå på promenad...? (Har jag blivit knäpp?!) Bara för att jag vill skingra tankarna och få lite friskluft. Men just nu får det duga med öppet köksfönster och lite Michael Bolton. Har ni någon gång lyssnat på honom när ni pluggar? Riktigt bra kan jag meddela. Har fått riktig kämparglöd i mina meningar nu känner jag haha.


Vi har tvättat idag också förresten. Har fått tömt hela tvättkorgen som var överfull med sängkläder efter alla våra nattgäster. Så det var grymt skönt att få den tom igen. Bästa som finns när man tvättat och allt inte riktigt hunnit torka så man måste hänga det i lägenheten. Det luktar såååå gott när man vaknar på morgonen eller kommer hem. Hela lägenheten luktar nytvättat och sköljmedel haha. 
Men vi last track on time förut bara för att jag var så inne i uppgiften så vi fick springa ner. Dörren låser ju sig klockan 22 härnere och vi sprang härifrån 21.55. Tar bara typ 30 sekunder men som Marcus sa "tänk om den här klockan går lite före våran..." Så kollar han på klockan därnere och då var den 21.59.35 IIIIIH. Det var bara att slita upp maskinerna så inte tvätten skulle fastna där när strömmen bryts. Haha aldrigaldrig mer gå härifrån när det bara är fem minuter kvar! Speciellt inte när vi har den sista tiden, i annat fall kan man ju vänta till nästa person kommer och snabbt ila in och ta vårt. 
puh.


Nej åter till plugget. Skulle bara skriva av mig lite skit här så inte det fastnar i min rapport. Blääh... 
See U in my next life... 
The icke pluggande life...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar