Google

torsdag 17 januari 2013

Hör jag hurra rop? Japp. HURRA!

Ooh sitter och sträcker ut min onda rumpa i soffan nu. Mjuuuukt underlag! Har suttit på den där sablans stolen i två dagar nu. Men det gav resultat för NU är jag klar! Har bara en enda bok kvar att skriva om och det hoppas jag kommer väldigt fort. 
Så här glad blev jag när jag var klar!
Sprang och sminkade mig och ska göra iordning håret nu. Ser ut som en galning haha. Har dessutom kört igång diskmaskinen och börjat med maten nu- EFTER jag var klar med uppgiften. BRA Emma du lär dig! ;)

 Nu hoppas jag på normala och glada inlägg här ett tag framöver. Iallafall fram till på måndag då min nästa kurs börjar. Hoppas att den är lättare än den verkar för annars kommer jag lägga mig ner och dö på plats. Nej så allvarligt är det inte tjoho, är på gör bra humör nu. 

Ska gå och klä på mig, ta av mig pyjamasbrallor och ta på mig bh. Så man är liiiiite snygg när Marcus kommer hem! Tänkte slänga in nästa nummer av listan också, glömde ju det igår. Så vi hörs om en liten stund! 

1 kommentar:

  1. Du är super duktig söta Emma. Hoppas ni mår bra. Vi väntar fortfarande på att få det där fina besöket från Karlstad här i Uppsala ;) Vi saknar er. Hälsa Marcus och kämpa på med plugget. Massa kramar från oss alla

    SvaraRadera