Google

torsdag 10 januari 2013

#23, 24, 25

Åååh vad jag har tröttnat på min blogglista nu! Den är så tråkig och det är bara tråkiga punkter kvaaar...
Men jag ska göra klart den här för en gångs skull! Har aldrig lyckats fullfölja en hel lista så nu ska jag verkligen göra det.

Så här kommer #23,24,25 på samma gång!

En rädsla
Jag är rädd för hundar! Börjar bli bättre dock.
Är också rädd för att jag kommer bli en gammal och tråkig mamma!

Någon jag saknar
Jag saknar många just nu eftersom jag är så himla långt bort från alla.
Men de jag saknar mest just nu är självklart familjen,
mamma, Jakob och Adam och pappa.
Dessutom saknar jag Caroline sjuuuukt mycket. Önskar att jag kunde flytta hit hela deras lägenhetshus så de kunde bo intill oss! Haha

Myskväll/utekväll?
Jag föredrar myskvällar hemma. Det är så mysigt att krypa ihop framför soffan och en bra film, antingen bara Marcus och jag eller med familj och kompisar.


Så nu vet ni det om mig också. Blev tre stycken korta och sammanfattade ämnen men det blir nog bra va?
Nu blir det en promenad innan matlagning och tvättning dyker in hos oss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar