Google

onsdag 16 januari 2013

Check, check, check...

Två timmar, 4 böcker, 2 A4, 1100 olika låtar, 1 kanna citronvatten och1 (ihållande) kramp senare känner jag att jag måste ta lite paus innan jag smäller av. Jag har så ont i rumpan att jag knappt vet vart den är längre? Nej så illa är det inte men jag är trött på det här nu. Har typ 4 böcker kvar att skriva om och sen är det BARA diskussionen kvar. Bläh att jag alltid ska vara ute i så sista minuten. Fast jag kan inte göra det annars, börjar och sen sitter jag ändå vid facebook och på nätet och surfar istället. Nu har jag pluggat järnet och bara tagit 30 sekunders pauser för att gå in på någon blogg. Känns bra för jag har ju faktiskt kommit någon vart!

Nu ska jag laga mat och sedan ska jag plugga lite mer. Eller om det blir promenad först innan solen hinner gå ner. För det är faktiskt sol här idag, lite iallafall. Kom precis på att vi har tvättid idag också, YES. Jag är så himla glad för att jag har hela dagen på mig att plugga, not.



Något annat roligt som har hänt i världen? Som jag har missat...? Nej jag trodde inte det. Ingen crazy ass bitch som har kraschat något tåg här iallafall! Är lite glad att vi inte har tåg i närheten faktiskt. Iallafall efter igår.

Oj nu känner jag på lukten att ugnen är varm! Måste fixa maten, hörs senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar