Google

söndag 6 januari 2013

The Hobbit

Nu har vi precis kollat klart på the Hobbit. Jag tyckte att den var bra faktiskt. Den var ganska lång fastän det inte kändes som att den var lång? Visserligen pausade vi typ i mitten och tog en långdusch tillsammans, vilket kanske gjorde att den inte kändes så lång sen.
Marcus blev lite trött på mig efter ett tag eftersom jag glömde av filmen och gjorde annat emellan haha. Jag målade mina tånaglar, smörjde benen och borstade/oljade håret haha. Men det var rätt gött att kunna göra saker mellan. Annars om man missar minsta lilla så är typ filmen slut sen...?
Men den var bra, lika bra som de andra iallafall. Min favvo är fortfarande sötisen Gollum. Gör hela filmen tycker jag.


Nu ska jag måla mina naglar tänkte jag och sätta på en annan film. Tänkte dessutom försöka platta håret lite snyggt, hoppas bara att det håller sig över natten om jag lyckas. Ska försöka mig på att göra såna där fina lockar som alla verkar kunna förutom jag? Kan bero på att jag inte direkt har rakt hår och har hatat mitt hår halva livet haha, men jag ska iallafall ge det ett försök!

Uppdaterar er senare eller imorgon om resultatet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar