Google

tisdag 15 januari 2013

Plus till...

Har precis skickat in min studieförsäkran till CSN. Fick ett sms till telefonen om att jag kunde göra det nu så fixade det direkt. Är det inte super bra att det kommer till telefonen? Annars kanske man glömmer om man bara får det till mejlen. Bra där CSN!

Jag har ju skaffat mig SEB:s id- dosa eller vad man ska kalla den. Man stoppar bara in sitt kort och klickar lite på hemsidan, trycker in pinkoden på dosan och sen är det färdigt. Kanon bra? Det gick ju super fort och det var skönt att slippa komma ihåg ETT TILL lösenord. Har ju massa olika till olika saker...? Så tummen upp för SEB:s idmojj!

Tänkte att jag skulle gå och göra mig presentabel nu. Måste sminka mig och fixa håret lite, är lättare att ta dagen på "allvar" då. Annars blir det att jag bara gör massa andra saker, typ städar, plockar undan saker och diskar. Men är jag iordning gjord så är det lättare för mig att fatta att jag måste plugga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar