Google

tisdag 18 december 2012

Vintermörker

Jisses amalia vad det är mörkt ute fortfarande. Klockan är lite över 8 och det har inte ens börjat ljusna ännu, visst är det hemskt? Det är därför det är så skönt med lite snö som lyser upp, annars hade det verkligen varit kolsvart.

Jag vaknade av att klockan ringde imorse cirkus kvart i sju och snubblade i nästan dvala in i badrummet. Sedan tror jag att jag snubblade tillbaka till sängen för nästa gång jag vaknade var klockan halv åtta haha. Det är tur att man iallafall vaknar och stänger av alarmen som ringer- idiot.

Nu ska jag ta fram lite frukost och tända lite värmeljus så det blir lite mys stämning så här på morgonkvisten. Det är ju snart jul för tusan! Låg och stirrade på datumet förut innan jag kunde ta mig upp ur sängen, och då insåg jag att det bara är typ 6 dagar kvar till julafton! Tänk att man nästan hinner gå hela december månad utan att börja räkna ner? Annat var det när man var liten, efter min födelsedag den 5e december, började jag räkna direkt förr! Men nu? Nej nu kommer jag på det typ en vecka innan haha.

Jag hoppas ni får en fin dag allihopa. Med mycket snö och lite kyla, här är det bara -1 idag, jippi!

Trrööött tjej på morgonen. 

Marcus ville ha en godmorgon kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar