Google

lördag 29 december 2012

HEMMA

Tjohoo nu är vi hemma äntligen. Det tog ett tag innan vi kom hem men det var så himla skönt att vara hemma igen. Det var över en 1½ veckan sedan vi åkte hemifrån? Men så sjukt skönt att komma hem och få så sova i sin egen säng. Ska sova och sova hela natten inatt, otroligt skönt att slippa vakna så fort Marcus rör på sig en centimeter.

Vi sprang in i Skövde på vägen hem förut och shoppade lite fyrverkerier och lite annat från systemet. Vi lyckades dessutom snurra in ordentligt och körde typ vilse (mitt fel...) innan vi till slut hittade.
Så nu håller vi på och gör i ordning mat och väntar på en god film.

Jag är dessutom sjukt förkyld idag? Helt slut i kroppen efter flytten igår och jag är dessutom slut i huvudet eftersom jag är pang förkyld. Väldigt segt men jag ska trycka i mig lite tabletter nu och käka så hoppas jag att det blir bättre.

Hörs senare. Ska försöka att göra en sammanfattning av mitt år 2012 också innan nyårsafton. Annars får det bli efter!
Nu måste jag hjälpa grabbarna med maten. Ja förresten min bror är här nu, yaaaay ! :D

/ trött

Marcus och Jakob i ett nötskal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar