Google

torsdag 6 december 2012

Snökaos 2012

Nu sitter vi här hemma i värmen och har käkat en god middag. Strax blir det film och mys här i soffan. Det blir nog den nya Batman, vi har redan sett den en gång men ser gärna om den en gång till. Det är verkligen en kanon film som tåls att se fler gånger. Jag ska snart byta om till pyjamas och ta på mig mina gos-tofflor så det blir lite myspys stämning. Det har varit sjuukligt kallt ute idag men vi har varit ganska mycket inne eftersom vi gick på Bergvik. Har lämnat in min telefon också så nu kommer jag få tillbaka en sprillans ny telefon. Göttmos!

På vägen hem så var det ganska mycket bilar på vägen och Marcus försökte verkligen hålla avstånd. Men ändå så var det någon på vägen framför oss som bromsade och det var iiiiiis på vägen. Vi bara gled fram mot bilen framför, men som tur var hade Marcus snabba reflexer så han lyckades svänga ut på kanten. Det var riktigt nära att vi antingen åkte ner i diket eller rakt in i rumpan på han framför. Det var tydligen någon bil som hade krockat med en buss eller liknande längre fram, men som var det ingen som hade skadat sig. Fick lite hjärtklappning innan vi fick stopp och sedan innan vi fick reda på vad som hade hänt framför oss.


Nu blir det pyjamas och filmtime.


Favoritgodisar <3










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar