Google

måndag 17 december 2012

Dag 9 (tror jag?)

Våran lägenhet
Idag ska jag skriva om våran lägenhet! Vi hade stor städning igår så nu kan jag med att lägga upp bilder på våran fina lägenhet. Tog bilderna igår eftersom det redan  á la Emma & Marcus stil är stökigt igen. Inte alls lika illa som igår men det är lite stökigt.

kök

enormt badrum?!

liiiiten del av hallen

sovrummet <3

stora rummet
Jag glömde uppenbarligen att ta kort på hela vardagsrummet. Det blev bara en bild på fönstret?! Haha men jag ska kolla om jag har gömt ett annat kort på det rummet någonstans.

Hela denna lägenheten är typ helt enorm, mycket mycket större 2a än vad jag någonsin har sett förut. Badrummet, köket och hallen är typ gör stora och långa som ni ser på båda bilderna.
Vardagsrummet är tillräckligt stort för att ha en soffa och tv + ändå få plats med matsalsbord! Det älskar jag, så himla bra att ha två bord när man är många.

Men mitt favoritrum är just nu iallafall, sovrummet! Så himla mysigt. Speciellt nu när vi fick upp de fina julgardinerna och det nya överkastet jag fick i present. Just nu står dessutom tvn härinne haha, så skönt att kolla på film på kvällarna. Gött att tv bänken har hjul! Men vi brukar ju såklart ha tvn ute i vardagsrummet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar