Google

måndag 10 december 2012

Zombie

Idag är jag trött må jag lova. Det har varit en lagom seg dag i skolan med en "opponering" efteråt. Självklart måste jag förbättra uppgiften jag var så stolt över att jag fått in till slut. Men det är snabbt gjort (nästan) så det är bara att ligga i till det är gjort! Har redan börjat så hoppas att det övriga går fort och att jag slipper göra om det en gång till sen, bläääh.

Nu ska vi snart börja laga mat här hemma, magen börjar ropa efter mat. Idag blir det kyckling och ris och någon sås till. Ska bli gott hoppas jag. Det är så satans kallt här i lägenheten nu också, eller så är det jag som fryser, i vilket fall som helst hoppas jag iallafall att jag blir varmare när vi har käkat och så.

Eftersom jag är "ledig" imorgon så slipper jag oroa mig för vilken tid jag ska sova så det är gött. Visserligen kommer jag säkert trilla i sängen klapp kanon vid 00.01 ändå men skönt att slippa behöva sova.
Det blir någon film senare ikväll och bara mys i soffan eller i sängen. Vi rullade in tvn i sovrummet igår när jag satt lite vid datorn och Marcus ville spela tv spel. Så det blir säkert någon mysig film, tända ljus, lite te och sängen efter maten.

Jag ska ju skriva om nummer 4 på min lista idag men just nu är jag som en zombie och bara skriver för att skriva så jag fixar det lite senare. Nu ska jag påbörja en lek Marcus har hittat på och sedan ska vi laga mat.

Marcus bästis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar