Google

tisdag 18 december 2012

Sängen here I Come

Nu är det snart dags för kabyssen. Känner att mina ögon håller å att trilla ihop och imorgon är det (hör och häpna) dags för skola igen. Har inte varit där på typ en vecka så det känns lite krämpigt att dra dit imorgon, men det blir nog bra till slut. Är ju inte speciellt länge så det löser sig nog.

Och imorgon när jag kommer hem så ska jag ÄNTLIGEN börja packa inför Göteborg. Jag har typ försökt låta bli att packa i 2 veckor nu för att jag längtar så mycket. Och imorgon ska jag få välja ut kläder jag ska ha med, lägga ner i väskor, packa smink och ta med kameror och sånt. Ska bli så himla underbart att komma iväg lite. Ledsen Karlstad, men you got no chance against Göteborg! Iallafall inte så länge familjen är där, annars är faktiskt Karlstad mysigare som stad.

Nu ska jag faktiskt gå och borsta gaddarna och göra iordning sängen som ser ut som ett smärre krig av alla kontroller och grejor som ligger här. Vet inte ens vart allt kommer ifrån...?




jul nummer 1
Insåg precis att Marcus och jag firade jul på 3 st olika ställen förra året? Väldigt mysigt fast det blir mycket mat för den stackars magen! (mums)

jul nummer 2

jul nummer 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar