Google

onsdag 5 december 2012

VÄRDELÖST

Det är så typiskt. Jag tycker ju jättemycket om att blogga på blogspot, trivs med deras design och hur man skriver osv. För jag har ju bytt blogg minst 2 gånger innan jag fastnade för den här. Men nu kan jag inte lägga upp fler bilder!? Mitt fotoalbum är "fullt" och för att kunna lägga upp fler så måste jag betala en viss summa i månaden. Jag kan fortsätta lägga upp men då måste jag först lägga upp de på googleplus och sedan ta bilderna därifrån. Gör jobbigt ju? Det är så mycket lättare att bara lägga in från datorn som jag alltid gjort. Och nu när jag äntligen kommit på hur man tar bort bilder från den där sablans sidan, så står det att om jag raderar bilder därifrån så kommer bilderna även att försvinna härifrån?
VÄRDELÖST säger jag men det är säkert effektivt för de att göra på det sättet.

Så nu är jag på jakt efter en ny "enkel" bloggsida där man kan styra med design och sånt själv fast ändå inte för mycket. Är värdelös på html-koder och allt vad det heter, vill bara kunna lägga upp en bild som bakgrund typ haha. Men än har jag inte hittat någon jag gillar, för har kikat lite innan. Men nu är jag i "akut" behov av en annan sida. Annars får detta bli en blogg utan bilder...?
Eller så skapar jag en ny blogg på blogspot...? Med en annan mejladress? Hmm den var inte dum. Tåls att funderas på.

Men har ni tips på andra bra bloggsidor så skriiiiiv till mig är ni gulliga!

Då kommer jag bli lika glad som Adam här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar