Google

torsdag 6 december 2012

Sovtime

Nu har jag firat min födelsedag ordentligt så är redan nu, lite innan 1, så trött att jag faktiskt ska gå och lägga mig. Trots att våra kvällspigga gäster fortfarande är uppe, visst är jag oartig? Men man blir faktiskt väldigt trött av att fylla år och nu känner jag att jag kan vänta tills nästa år! Haha

Nej men nu ligger jag i vår tillfälliga säng i köket. Marcus föräldrar tar våran säng och hans bror får tyvärr nöja sig med soffan. Vi tog vår uppblåsbara madrass och kröp ihop i köket. Tur att det är en stor lägenhet annars hade det varit helt omöjligt!

Imorgon ska vi nog in till stan och kika lite på affärerna. Hoppas att det inte är lika kallt imorgon så det faktiskt går att vistas ute utan att frysa varken tår eller näsa av sig. Men det har redan nu ikväll lugnat ner sig med kylan iallafall, men det snöar för fullt ute fortfarande! Mysigt på ett sätt men det blir ju lite kaos med all trafik och SJ ska vi inte ens prata om. Katastrof ju! Det är så att det är pinsamt att de är så oförberedda trots att det blir samma sak varenda år?

Ja men nu ska vi inte gå in på det utan nu ska jag lägga mig ner här och njuta av min första riktiga natt som 20 åring. Tack till alla som grattat mig idag förresten! Jag fick en toppen dag.











Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar