Google

måndag 17 december 2012

Godmorgon måndag

Godmorgon bloggen! Hoppas att ni har sovit gott och att ni mår bra allihopa...?
Jag har inte sovit gott inatt kan jag tala om för er. Somnade mellan 4- halv 5 imorse och vaknade sen kl 9 av någon jävla traktorliknande sak som stod utanför och brummade i typ en kvart? Sen kunde jag dessutom inte somna om när den hade åkt. Sen ringde klockan typ kl 10 så det var inte jättestor chans att hinna somna om. Så idag är jag sjukt trött och tråkig. Fast ändå på bra humör, YAY. 

Har hunnit göra te och ska käka frukost nu, det var länge sen insåg jag precis. Snart ska vi åka in till stan Marcus och jag. Han ska på ett möte och jag ska sätta mig på bibblan och mysa lite. Älskar känslan man får inne på bibliotek, så tyst och lugnt. Hittade dessutom ett super mysigt hörn sist jag var där så ska leta upp min favoritbok och sätta mig där och lyssna på musik. Eftersom jag har min iPhone5 nu så kanske det dyker upp ett blogginlägg därifrån sen också!

Efter mötet/bibblan så ska vi till Marcus morfar på lite lunch. Ska bli mysigt! Undra vad det kommer bli för något gott tro...?

Nej nu måste jag äta, sedan ska jag sminka mig. Kanske blir en ego bild på bibblan sen? Tjoho säg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar