Google

fredag 21 december 2012

Mysig dag

Nu har Adam gått och lagt sig och Jakob, Marcus och jag har laddat för filmkväll nere i mitt gamla rum. Jakob försöker få igång datorn medan jag bloggar, Marcus betalar räkningarna så vi får det gjort. Rummet håller äntligen på att bli varmt också, det är alltid iskallt här nere! Speciellt eftersom ingen använder rummet längre, men som tur var finns det ju ett element så vi satte på det nu.

Vi åkte till Stenungsund förut och hyrde en film. Just nu kommer jag faktiskt inte ens ihåg vad den hette men den verkade väldigt bra. Adam följde också med, förvånansvärt nog, men han blev lite ledsen när jag sa att vi skulle åka så då följde han med istället. Det var mysigt, så vi träffas så mycket som möjligt!

Sedan när vi var uppe på rummet låg vi bara och pratade och skrattade allihopa. Vi frågade Adam lite om vad han brukar göra på dagarna och så. Kul att han vill berätta tycker jag! Fick dessutom några sjukt roliga inspelningar som jag för alltid ska spara på mobilen! 

Imorgon på morgonen ska vi på Jakobs innebandy match och sedan blir det hem för lite mys. Sedan ska Marcus och jag ner till Göteborg, han ska på bio och jag ska träffa Mia. Vi ska nog bara mysa lite och prata om vad som hänt sen vi sågs sist. Vilket typ var i somras?! Helt sjukt vad tiden har gått fort. Ska bli så sjukt roligt att ses igen.

Nu blire film,






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar