Google

lördag 15 december 2012

Filmtips

Vi såg förresten världens roligaste film igår! The watch hette den och den var hysterisk. Två av mina favoskådisar är med och gör filmen top noche. (Vince Vaughn och Jonah Hill)
Jag rekommenderar verkligen alla komedifreaks att se den här filmen alltså! Den var väldigt annorlunda mot vanliga komedier vilket jag tyckte var roligt. Marcus och jag såg den mitt i natten vilket kanske påverkade lite till varför vi skrattade så mycket men den var verkligen kanon. 5/5 snöflingor!





Vi såg också Expendables 2 härom dagen. Jag tyckte personligen att den var mycket bättre än ettan men fortfarande inte bra. Eller första halvan var gör bra och jag satt som klistrad framför tvn, men andra halvan började de göra den så löjlig igen så då tröttnade jag lite. Chuck Norris var med och han var helt oövervinnerlig (såklart..?). Och lite andra konstiga saker gjorde att jag inte tyckte den var jättebra. 3/5 snöflingor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar