Google

onsdag 12 december 2012

HSB besök

Vaknade imorse (lunch?) av att det var något som vibrerade och innan jag hann inse vad det var så hade det slutat. Marcus sa att det var ett missat samtal på HSB, lite konstigt eftersom det inte är de som är vårt hyrebolag? Men jag gick iallafall på toaletten i lugn och fred men plötsligt börjar det ringa på dörren och jag gapar åt Marcus att öppna. Då är det ÄNTLIGEN snubben som ska hjälpa oss med duschen, den har varit super konstig i typ en månad eller något. Så jag kutar helt naken ut genom den andra badrumsdörren in i sovrummet och lyckas dra på mig en stor t-shirt och shorts. Jag hoppas inte att han lyckades uppfatta min nakna rumpa medan han gick in.
Men nu verkar duschen fungera iallafall som den ska. Vilket är sjukt skönt, det har liksom inte varit någon mening att ställa sig i duschen för att värma sig för den har hoppat mellan skållhett och iskallt. Men nu är den som sagt fixad så nu kan uttnyttja den och njuta av den igen haha!

Nu ska jag slänga i mig lite frukost, klä på mig ordentligt och sedan åka till Bergvik. Ska hämta ut en ny telefon och kolla vad som händer med min gamla ! Jag hoppas att när jag skriver här igen så sitter jag med en ny mobil i näven. Men ska verkligen försöka att fortsätta blogga från datorn för det är mycket roligare.

Puss på er.

min snygga sovtröja !
(jag har spanat in dig) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar