Google

lördag 15 december 2012

Snö oväder ute

Ja jag antar att ingen som har tillgång till internet har missat att det är snö ute? Självklart ser man det ut genom fönstret eller om man är ute i det också. Men det första jag såg imorse var "det snöar" i form av 100 statusar på facebook. Bra att ni är vakna och informerar oss andra !

Nu har jag varit super dålig på att skriva på min lista. Så är det alltid, börjar jätte optimistisk och skriver duktigt och sedan dalar det och runt ungefär nu så brukar jag lägga ner den helt. Men jag ska försöka kämpa på genom den här! Jag har ju trots allt skrivit den själv den här gången?!

Så vad ska ni hitta på idag? Marcus och jag ska nog ta oss en sväng om i (sänghalmen, hahah nej jag skojade) snön. Får se om det går att ta sig fram härute på Hammarö för de är inte jätteduktiga på att skotta alltså? Det är säkert minst 1 dm ute på gångbanorna nu. Jag är glad att vi inte har något måste att göra idag så vi måste ta bilen. Visserligen är det +grader ute men det känns lite läskigt att åka bil iallafall.

Nu ska jag spela lite COD, som Marcus har lärt mig att det heter. Vi varvade visserligen spelet igår men jag måste lära mig så att jag kan spela online sen haha. Nörd? Javisst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar