Google

fredag 7 december 2012

Klar hos frisören

Mitt första besök hos frisören är nu avklarat! Det var super skönt att sitta där i stolen och bli ompysslad. Hon som klippte mig hette Maria och var super duktig. Hon kunde verkligen sitt jobb och var väldigt trevlig under tiden. Det var inte jobbigt att sitta där trots att det gick 2 timmar.

Så nu har jag färgat bort min utväxt och klippt topparna, vilket gjorde håret mycket fräschare. Det är en väldigt läcker mörk/ljus röd färg som hon la i. Inte mycket mörkare än min vanliga färg men ändå gjorde det super mycket! Denna färgen skulle göra att det inte syntes lika markerat sedan också.

Har ingen kamera på mobilen så jag kan visa hur snyggt det blir men lovar att göra det senare ikväll. Funderade ju på att klippa luggen också men jag struntade i det, hon tyckte inte jag skulle passa i det så lyssnade på henne. Det är ändå hon som är professionell, hoho.

Så ifall ni vill gå till en tjej som är riktigt erfaren och super duktig så ska ni gå till Maria på Capelli i Karlstad.
Klicka här för att få tag i deras nummer och se vart det ligger!


Typ så här fin är jag i håret nu! Fast det är lite ljusare än på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar