Google

söndag 30 december 2012

Dag 16

Yeeees idag ska jag skriva #16 på listan och det är faktiskt en av mina favoriter idag. Nämligen bilder ifrån förr! Det är så himla kul att kolla genom gamla bilder och jämföra minnen och utseende från då och nu. Man förändras ju så snabbt? Jag menar för bara några år sedan gick jag fortfarande på gymnasiet och bodde hemma, nu bor jag i Karlstad och pluggar på universitetet? Sjukt roligt när man tänker efter!

Jag kommer ihåg för några år sedan pratade Mia och jag om vilken ålder som var bäst. Då tänkte vi att 15 var den bästa åldern eeveer, men sedan kom vi fram till 19. Inte bara för att det är mitt tur nummer utan för att man är gammal nog för att gå på krogen men man är inte helt vuxen ännu. Vi tänkte att det var ganska skönt att fortfarande kunna vända sig till mamma om hjälp haha. Men nu när jag passerat båda "bästa åldrarna" funderar jag på om jag har passerat bäst före datumet..?
Hahaha, numera tänker jag att mellan 20-25 kommer vara mina guld år. Jag är tillsammans med min drömkille, som jag dessutom bor tillsammans med. Jag bor i staden jag ville bo i, pluggar till mitt drömyrke. Marcus och jag pratar om både familj, giftermål och hus, vi har en framtid ihop! Men jag är fortfarande så otroligt glad, stolt och tacksam för mina minnen från när jag var "liten". De har format mig till den personen jag är idag.

Så här kommer lite bilder från förr, mest egobilder såklart ;)















<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar