Google

onsdag 5 december 2012

Födelsedagsbarn

Befinner mig just nu på toaletten, och inte för att jag själv är på toa utan för att Marcus duschar. Han ville ha sällskap medan han duschade och jag hade ändå inget annat att göra så nu sitter jag på golvet med datorn. Spelar lite musik och bloggar.

Dagen idag har sprungit förbi som ett skott känns det som! Jag fyller ju år idag (hoho), hela 20 år dessutom! Så idag har jag varit på systemet för första gången, moahaha! Det var riktigt roligt faktiskt, att få gå där inne och kika på alla möjliga olika sorter och smaker. Fick visa legg såklart och när jag gjorde det skojade jag och sa: vad kul att du frågade, för jag fyller år idag! Och då skrattade han och sa men dåså, då ska du få en present! Så gav han mig en flaska med (visserligen) alkoholfritt rosévin! Vet inte riktigt vad jag tycker om det men det ska vi ta reda på. Så min fösta tur på systemet var riktigt trevlig, mycket tack vare han i kassan haha, han till och med berättade för tanten bakom i kön att jag fyllde år, och han framför i kassan vände mig om och sa grattis! Så tack för det.

Eftersom mamma och familjen var här i helgen och firade mig har det lite känts som en vanlig dag idag. Förutom systemet såklart. Men jag hade en kanon mysig helg och fick då en massa roliga presenter så jag är nöjd med att dagen känns "normal".
Nu väntar vi snart hit Marcus föräldrar som har åkt från Falköping för några timmar sedan. Det går långsamt med all snö och lite otrevliga olyckor som händer när det är så här halt. Men det ska bli så mysigt med de här, ta fram lite mys fika och kvällsmat.

Nu ska jag gå ut och göra klart det sista.
Här är lite bilder...

Så här mycket snö hade bilen på sig imorse!
Vår lägenhet är förresten rakt fram på kanten, balkongen längst ner.

In action

Shoppingen.
Den stora röda flaskan, 3e från höger är min födelsedagspresent ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar