Google

tisdag 11 december 2012

Snurriga tankar landar

Försöker hitta inspiration till att skriva om något intressant och fängslande här. Just nu går det inte så bra för det står mest still. Har gått igenom inlägg för inlägg på mina 2 gamla bloggar utan att hitta någonting. För tillfället gör jag samma med Mias utan att hitta något förutom fina bilder haha.

Det är svårt att blogga när man inte har något att skriva om? Men mina fingrar kliar och vill bara att jag ska komma på något kanon ämne och börja skriva. Antingen fortsätter jag på detta meningslösa inlägg och bara babblar på eller så försöker jag faktiskt komma på något att skriva om?

På tal om ingenting har Marcus ÄNTLIGEN kommit på hur man gör ljudet i våran bil bra. Nu går det att lyssna på musik utan att det ska spraka så man tror man är i någon tortyrkammare. Underbart! Det gör dessutom att jag längtar ännu mer till jul, ska få träffa alla i släkten och äta god mat. Älskar julen, lätt den bästa högtiden. Mycket bättre än födelsedagar tycker jag, julen är alltid mysig för alla! Dessutom som längtade jag ännu mer när jag fick prata med snart 6åriga lillebror i telefon och han (nästan) skrek JAAA när jag sa att det bara var en vecka kvar till vi kommer. Det gjorde allt!

Det är nu man känner för att lägga upp en massa mysiga julbilder på blogen från gamla jular men tror ni jag har några ? Nope inte en enda tror jag. Jo några på Adam möjligtvis. Ska kika...



Bäst!
Några år sedan, på alla bilderna!
Kom på att förra årets bilder ligger på min mobil
som är på verkstan nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar