Google

onsdag 19 december 2012

Tröttast idag?


nyttig frukost



Hjälp vad trött jag var imorse... Sitter nu och käkar frukost men de var knappt så jag kom ur sängen. Var tvungen att snooza massa gånger och kolla lite på mobilen för att ens kunna överväga att gå upp. Detta är sista dagen innan jag får "jullov" men det hjälper inte direkt. Hade bara velat ligga kvar i sängen sova mig genom denna dagen också haha.

Jag körde på en nyttig frukost idag bara för att få lite extra energi för att inte somna i skolan sen. Ska ju ha en redovisning/lek sedan med klassen som min grupp ska hålla i idag. Är väl lite nervös kan jag tänka och det är väl därför min kropp försöker få mig att stanna i sängen! Men jag trotsar den och krossar motståndet med lite apelsin och te.

Efter skolan blir det lite fika mys med vännerna innan det blir hem att packa, städa och tvätta.
Full rulle mot julen säger jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar