Google

tisdag 11 december 2012

Dag 5

Familjen
Idag skriver jag om nummer fem på min lista som är om min familj. Eftersom jag har en stor familj så nöjer jag mig med att bara skriva om närmaste, typ mamma, pappa och syskon.

Mamma, Adam, Jakob, jag och Peter.
Pappa.
 På bilderna ser ni alla mina närmaste familjemedlemmar. Som ni ser på den vänstra bilden så har mamma och Peter gift sig. Det gjorde de i somras och det var ett underbart bröllop!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu men jag älskar alla mina föräldrar och syskon. Det betyder mycket att ha så många som bryr sig om en och alltid finns där om det händer något.

De betyder allt för mig och det är viktigt att ha många som bryr sig ! <3

Nu när jag har träffat Marcus har jag ju dessutom en till stor familj som bryr sig. Det betyder också väldigt mycket att ha runt omkring en !

1 kommentar:

  1. Vi älskar dig gumman, det går liksom inte att göra annat! Du är en så varm person med ett gott hjärta så de går inte annat än att älska dig. Du är en speciell människa!!

    SvaraRadera