Google

fredag 14 december 2012

Glömde att blogga igår ?!

Ojoj vad jag glömde av att blogga igår. Marcus visade mig Call of duty på datorn igår så jag vart ju helt såld. Satt och spelade så länge att vi glömde av att laga mat haha. Men idag är jag tillbaka och har inte spelat ännu så passar på att blogga innan jag glömmer av det igen!

Vi ska strax gå till Ica och hämta ut min telefon som har kommit med posten. Det skulle ta tre till fem dagar så jag vart orolig att jag inte skulle hinna få den innan vi åker till Göteborg, men nu har det gått två dagar och den är redan här? Otroligt! 

Vi ska käka lite nu innan vi drar iväg och sedan blir det väl att vi hittar på något när vi ändå är ute. Tar en extra lång promenad hem eller något. 


Bilder från i somras hos pappa;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar