Google

onsdag 19 december 2012

Den 19e december

Vilar min rumpa i soffan nu och kollar på Grinchen. Vi glömde titta på den igår haha, så kikar nu istället. Har packat färdigt (nästan) allting och håller på och springer mellan tvättstugan och lägenheten. Har dessutom precis kört igång en diskmaskin med den sista disken så det inte står här och blir äckligt.

Idag när jag kom från skolan så slängde jag mig i soffan lite med huvudvärk, kikade lite på Gossip girl. Och rätt var det är väcker Marcus mig och säger att maten är färdig. Jag hade tydligen somnat i soffan?! Idag igen haha. Det är andra dagen i rad som jag bara däckar i soffan helt utslagen. Har alltid haft svårt att koppla av tillräckligt för att kunna på vila på dagarna innan men nu bara jag somnade haha. Kanske är för att jag går och lägger mig sent och går upp tidigt.

Efter skolan så åkte jag förresten och fikade lite med några vänner. Vi åkte och träffade bebis och myste lite där med lite skvaller, mysprat och julfika. Riktigt trevligt och det är alltid kul att fika och mysa med bebisar. Så himla fin var han dessutom, smååå smååå fötter som man bara ville käka upp.

Nu ska jag kika lite till på filmen innan jag ska ner och hämta upp tvätten!
Ska försöka skriva på listan senare också, även om det är svårt idag eftersom jag ska skriva om något som gör mig ledsen/arg. Jag har svårt att skriva saker som gör mig ledsen när jag är glad...?
/ happy face



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar