Google

måndag 10 december 2012

Nummer fyra och lek

Så ja! Nu är jag både varm och nöjd. Marcus spel tvingade oss att gå ut och gå en halvtimme, så det var bara att lyda och gå ut. Vi klädde oss varmt idag med både långkallingar och tjocka tröjor och riktigt njöt av den kalla vintern. Vi gick bort till biblioteket och lånade två tv spel och sen gick vi en omväg hemåt igen.

Nu står maten på spisen och jag tänkte jag skulle hinna med lite mys och tv spel innan det är klart. Så mitt inlägg om mina favvofilme får gå fort!

Favoritfilmer
Det är svårt för Marcus och jag kollar på så otroligt mycket film så det går inte att varken komma ihåg eller välja alla som är bra. Men av de senaste vi har sett tycker jag :

Breaking Dawn, part2. Så sjukligt bra film alltså. Älskar ju boken så det var ju bara en tidsfråga innan jag skulle gilla filmerna, även om det är en stor skillnad. Men den sista slog allt och alla. Inte bättre än boken dock, men slog alla andra filmerna och till och med några av de första böckerna. Har ni inte sett den? SE DEN.

Skyfall. Hatar alla andra Bond, har aldrig förstått mig på de andra filmerna och därför inte tittat. Denna tittade vi på på bio eftersom Marcus gillar den. Jag fick ge den en chans och den sprängde alla gränser! Sjukt bra film alltså. Dock lite lång så fick springa och kissa mitt i , oops. Ett stort plus är att Adele har gjort introlåten! Så bra så man ryser.

American Pie, the reunion. Älskar de andra american pie filmerna så vad kan jag säga? Toppade alla listor. Denna är bäst.

The cabin in the woods. Sjukt läskig film. Dock lite overklig i slutet men jag tyckte att det är en väldigt bra film för att vara en skräck. Inget jag hade sett själv dock.

The women in black. Såg denna filmen med nästan hela Marcus familj. Satt ihopträngd mellan Marcus och Caroline och hennes man Magnus på hennes andra sida i en trång soffa. Jag säger bara; det räckte inte. Jag skrek så jag trodde jag skulle tappa rösten. Nej så farligt var det inte men jag rekommenderar ingen att se denna själv om man inte typ... naej se den inte själva bara! Den var riktigt otäck, fast bra så klart!

Detta är de filmerna jag kan komma på nu! Sen har jag miljontals favoritfilmer som inte går att räkna upp alla, men här är iallafall ett smakprov på min filmsmak!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar