Google

tisdag 18 december 2012

VAD HÄNDER !?

Vad är det som händer i Göteborg ?! 

Marcus har suttit som klistrad framför datorn och följt alltihopa sedan det började skrivas om på Aftonbladet. Det är ju helt sjukt!? Han säger att det är en tjej som blivit misshandlad av typ 10 killar på GATAN!!?? Vart är världen på väg egentligen? Hon är ju för fan bara typ 15-16 år eller något, visst omoget  att starta en sådan sida, men man förtjänar väl FAN inte att bli misshandlad av 10 stycken för det ?! Vad är det för fel på folk?  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15952277.ab


Nu är det dags för lite middag här hemma. Sedan är det dags för packning och städning. Ska bli riktigt kul faktiskt att lägga ner allt och ställa det färdigt vid dörren. Till middagen blir det dessutom årets tradition Grinchen- som stal julen. Bästa julfilmen någonsin! Har blivit lite tradition för mig att se den och nu försöker jag tvinga Marcus att dela den traditionen med mig haha. Jag har mutat honom detta året, nästa år får jag kanske hitta på något annat ! ;)

Han är så söt Grinchen :)










Idag blir det kyckling, nudlar, grönsaker + fetaost i en enda salig bladning. Och det bästa av allt- Caroline dipp moahaha! Får matorgasm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar