Google

söndag 9 december 2012

Godnatt för oss

Nu ska jag gå och borsta tannebiss och sedan krypa ner i kojsen. Jag är svinigt trött och känner mig lite konstig. Typ illamående och ont i magen så får hoppas att det har gått över till imorgon. Ska för en gångsskull försöka sova lite tidigare än vanligt men vi får se hur det går. Klockan är ju redan kvart i tolv och innan jag är klar med tänderna och allt så är klockan minst tolv. Men ska göra mitt bästa för att slippa vara trött imorgon på lektionen. Nu har jag ju ingen iphone att underhålla mig med ?! Buhu. Fast på onsdag hämtar jag min nya; 5an så då behöver jag inte gråta mer.

Mia och jag tänkte faktiskt kört varsitt gästblogginlägg hos varandra idag men lite dusch och lite mat och film kom emellan så förhoppningsvis kör vi det imorgon istället. Jag är en sån bloggnörd så jag vill prova allt som alla andra gör, daaah (skojskoj). Så ni får lova att ni kikar in på Mias blogg imorgon och läser både mitt gästinlägg och sedan hennes blogg! Och varför inte kika redan nu? invisiblefrog.blogg.se
Hon skriver väldigt roligt och lägger upp fina bilder på sig själv och sin omgivning. Får mig alltid ett skratt när jag läser hennes inlägg så kika nu in om ni gillar att skratta. Och glöm nu inte att ett gott skratt förlänger livet!

Vi hörs imorgon
/ trött som en gnu

Jag och Mia :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar